9 مئی حملوں کا مقصد پاک فوج میں دراڑ ڈالنا تھا، کابینہ کمیٹی کی تحقیقات

9 may

9 مئی حملوں کا مقصد فوج کو تقسیم کرنا تھا کابینہ کمیٹی کی تحقیقات میں تہلکہ خیز انکشافات


نگران وفاقی حکومت کی کابینہ کی ایک اعلیٰ سطحی کمیٹی نے 9 مئی کو پاک فوج  میں دراڑ پیدا کرنے کے لیے ایک منصوبہ بند سازش کا پتہ لگایا ہے۔

پی ٹی آئی ورکرزنفرت ختم کریں میں بھی سب کچھ بھلادوں گی، مریم نواز

9 مئی کے حملوں کے ماسٹر مائنڈ، سازش کرنے والوں اور منصوبہ سازوں میں مقامی اور غیر ملکی دونوں عناصر شامل ہیں، ایک باخبر ذریعے نے انگریزی اخبار دی نیوز کو دی گئی کابینہ کمیٹی کے نتائج کا حوالہ دیتے ہوئے یہ بتایا۔

ذرائع نے بتایا کہ کابینہ کمیٹی، جو 9 مئی 2023 کے پرتشدد واقعات کا جائزہ لینے اور ان کی تحقیقات کے لیے چند ہفتے قبل تشکیل دی گئی تھی، فی الحال اپنی رپورٹ کو حتمی شکل دے رہی ہے جسے منظوری اور ضروری کارروائی کے لیے کابینہ کے سامنے پیش کیا جائے گا۔

فرسٹ وویمن بینک لمیٹڈ کی نجکاری،پی آئی اے کی تنظیم نو کی منظوری

کہا جاتا ہے کہ یہ رپورٹ پاکستان تحریک انصاف اور اس کی اعلیٰ قیادت کے لیے نقصان دہ ہو گی۔ کابینہ کمیٹی کی تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ 9 مئی کے حملے مناسب منصوبہ بندی کا حصہ تھے۔ حملے کا مقصد فوج کے اندر دراڑ پیدا کرنا تھا۔ فوجی عمارتوں، تنصیبات اور علامتوں پر حملے بھی اسی سازش کا حصہ تھے۔

کہا جاتا ہے کہ یہ سازش مقامی اور غیر ملکی دونوں عناصر کی ملی بھگت سے تیار اور عمل میں لائی گئی۔ پی ٹی آئی کے بانی چیئرمین عمران خان کی گرفتاری پر تحریک انصاف کا ردعمل کیا ہو گا، یہ سب پلان تھا۔ ذرائع کے مطابق، غلط معلومات، جھوٹے پروپیگنڈے اور جعلی خبروں کو پھیلانا بھی اس منصوبے کا حصہ تھا۔

پیمرا ضابطہ اخلاق پر عملدرآمد کو یقینی بنائے، الیکشن کمیشن

وفاقی اور صوبائی حکومتوں اور انٹیلی جنس ایجنسیوں کی رپورٹس کو بھی نگران وزیر قانون کی سربراہی میں کابینہ کمیٹی اپنے کام کو حتمی شکل دینے کے لیے غور کرتی ہے۔ اپنے نتائج کی بنیاد پر، کابینہ کمیٹی کابینہ کے لیے اپنی سفارشات مرتب کرے گی۔

کہا جاتا ہے کہ سفارشات میں 9 مئی کے حملوں میں ملوث افراد کے خلاف فوجداری، قانونی اور انتظامی کارروائیوں کے لیے کمیشن کے قیام کی تجویز بھی شامل ہو سکتی ہے۔ ذرائع نے بتایا کہ کابینہ کمیٹی حکومت کو 9 مئی جیسے حملوں کو روکنے کے اقدامات پر بھی مشورہ دے گی۔

وزیراعظم بلاول بھٹو نہیں آصف زرداری بنیں گے، فیاض الحسن چوہان

کمیٹی وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ کی ہدایت پر قائم کی گئی تھی اور اسے 9 مئی کو فوجی تنصیبات پر حملوں سمیت تشدد کے ان منصوبوں کے ماسٹر مائنڈز، سہولت کاروں اور ان لوگوں کا تعین کرنے کا کام سونپا گیا تھا۔

کمیٹی نے 9 مئی کے واقعات کے فوری اور دیرپا اثرات کا بھی جائزہ لیا۔ اسے 14 دن کے اندر اپنی رپورٹ پیش کرنے کو کہا گیا تھا۔


متعلقہ خبریں